• Voor 16:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden
  • Gratis verzending & Retour
  • 24/7 Klantenservice

Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag!


Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen in Nederland ,België en Duitsland hoef je geen verzendkosten te betalen. Voor andere landen gelden afwijkende tarieven. 


Wat is de Levertijd van mijn bestelling?

Leveringen in Nederland: van maandag t/m vrijdag voor 15:00 uur besteld en betaald dan wordt deze binnen 24 uur verstuurd. Over het algemeen wordt je bestelling de volgende dag bezorgd maar in sommige gevallen duurt het 2 tot 3 dagen. Wij streven naar een zo spoedig mogelijke levering maar kunnen helaas niet garant staan voor de gestelde leveringstermijn. Dit ligt vrijwel altijd aan de vervoerder, ons logistiek centrum is razendsnel en vrijwel volledig geautomatiseerd.


Hoe wordt mijn pakketje verstuurd ?

Bestel je één artikel  dan verzenden we deze als brievenbuspost, we hanteren de standaard brievenbusmaat. Wanneer je twee of meer artikelen bestelt, wordt je bestelling als pakket verzonden. De bestelling zal dan door een medewerker van PostNL aan u worden aangeboden.


Ik heb een klacht, waar moet ik zijn?

Mochten er klachten of opmerkingen zijn over een besteld product dan kunnen deze kenbaar worden gemaakt via e-mail: klacht@kamadovilt.nl.    Het kamadovilt team zal zo snel mogelijk (uiterlijk binnen drie werkdagen) telefonisch of via e-mail inhoudelijk op de klacht reageren.


Er komt metaal door mijn Fiberglass. Is dit erg?

Het kan voorkomen dat de metalen legering door de fiberglass heen komt.  Dit is niet erg en hier is ook niets aan te doen.  We raden ook steng af deze deeltje weg te knippen. Onze legering is namelijk gevlochten en als deze kapot geknipt wordt dan  is de kans groot dat het alleen maar erger wordt. We blijven door ontwikkelen maar nu is hier helaas nog niets aan te doen. U kunt deze metalen deeltjes gemakkelijk terug drukken het fiberglass in.


Ik heb een klacht. Waar kan ik deze indienen?

Iedereen kent wel het gezegde. Niet tevreden? Vertel het ons, dan gaan we op zoek naar een oplossing! Wel tevreden? Vertel het anderen. Wij horen het graag op het moment dat onze producten niet naar wens zijn. Dat stelt ons in staat om het probleem op te lossen en/of onze productielijn te optimaliseren. Klachten worden uitsluitend schriftelijk/per e-mail in behandeling genomen om zo objectief mogelijk naar de situatie te kunnen kijken, informatie op te kunnen vragen en u meteen een goede oplossing aan te kunnen bieden. U kunt uw klacht mailen naar klacht@kamadovilt.nl. Binnen de termijn van vijf werkdagen kunt u altijd een reactie van ons verwachten.


Ik heb een andere vraag, waar kan ik terecht?

Neem dan contact met ons op en we helpen je verder:

E-mail:  info@kamadovilt.nl